हाम्रो गाउँ हाम्रो गौरब ::OUR KHAYARMARA OUR PRIDE::KHAYARMARA MAHOTTARI NEPAL

सूचना मनोरंजन मा समर्पित

सूचना मनोरंजन मा समर्पित
My Blogger TricksAll Blogger TricksTechtunes
Powered by Blogger.
सूचना मनोरंजन मा समरप्रित
खयरमारा को पहिलो ब्लग

असारभित्र ७५ जिल्लामै थ्रिजी पुर्‍याएर डाटा प्याकेज ल्याउँछाैं अनुपरञ्जन भट्टराई, प्रबन्ध निर्देशक, नेपाल टेलिकम

No comments :

अनुपरञ्जन भट्टराई नेपाल टेलिकममा प्रबन्ध निर्देशक भएको ४ महिना बितिसकेको छ । सुरुदेखि नै उनको जोड भ्वाइसभन्दा डाटा सेवातिर बढि देखिएको छ । यो चार महिनाको अबधिमै उनले निःशुल्क वाईफाई सेवा बिस्तार गर्नेदेखि डाटा सेवालाई आक्रामक बनाइरहेका छन् । यसै सन्दर्भमा टेलिकमको डाटा सेवा विस्तार तथा आगामी रणनीतिका बारेमा प्रबन्ध निर्देशक भट्टराईसँग अनलाइनखबरका लागि नविन अर्यालले गरेको कुराकानी:
नेपाल टेलिकममा तपाई प्रबन्ध निर्देशक भएको ४ महिना भइसकेको छ । यस अवधिमा तपाईले विशेष जोड दिएका ग्राहकमुखी योजनाहरु के–के हुन् ?
एक वर्ष अगाडी देखि मैले दूरसञ्चार कम्पनीहरुको फोकस अब इन्टरनेट डाटा बिजनेशमा हुनुपर्छ भन्दै आएको छु । अहिले भ्वाइस सेवाको कभरेज झण्डै देशभर भइसकेको अवस्था छ । अधिकांश नेपालीहरुको हातमा मोबाइल पुगिसकेको छ । त्यसैले हामी अब हामी डाटा सेवाका ग्राहक बढाएर डाटा बिजनेशतर्फ बढी केन्द्रीत हुनुपर्छ । अहिले हाम्रो टिम डाटा सेवालाई प्रभावकारी बनाएर अगाडी बढ्ने कसरतमा लागेको छ ।
मेरो चार महिनाको उपलब्धी हेर्ने हो भने वाईफाई सेवा ३० जिल्लासम्म पु¥याईसक्यौं । यहि आर्थिक वर्षभित्रमा ७५ वटै जिल्लाका सदरमुकाम र मूख्य मूख्य व्यापारीक केन्द्रहरुमा पु¥याउँछौं । यहि आर्थिक वर्षभित्रमै फाइवर टु होम योजना पनि सुरु गर्छौं । यो चाहीँ काठमाडौंका मूख्यमूख्य स्थानमा पाइलट प्रोजेक्टको रुपमा सुरु गर्दै छौं ।
हाम्रा ग्राहकहरुको चाहना हाइस्पिड डाटा हो । विकसित मुलुकहरु एउटा वेबसाइट २ सेकेन्डभित्र खुल्नुपर्छ भन्ने स्टान्डर्डमा गइसकेका छन् । हामीले पनि ग्राहकलाई एकदमै द्रुत गतिको डाटा सेवा दिने हो भने फाइवरको विकल्प छैन । हामीले वारलेसबाट त्यति छिटो सेवा दिन सक्दैनौं । हामीले सहरी क्षेत्रमा फाइवरमा जानै पर्छ । तत्काल काठमाडौं उपत्कामा सुरु गरेर आगामी आर्थिक वर्षभित्र देशका मूख्य शहरहरुमा फाइवर सेवा सुरु गर्ने हाम्रो योजना छ ।
नेपालको सन्दर्भमा तत्कालै भ्वाइस सेवाको भविष्य समाप्त हुने अबस्था आइसकेको हो र ?
भ्वाईस सेवा पछिल्लो समय झन्डै–झन्डै स्याचुरेशनको अवस्थामा पुगिसकेको छ । भाइबर, स्काईपजस्ता टप प्लेयरहरु बजारमा आउन थालेका छन् । जसबाट भ्वाइस सेवा निःशुल्क उपलब्ध हुन्छ । त्यसैले हामी टेलिकम अपरेटरहरुले पनि भ्वाइस सेवा निःशुल्क दिनेतर्फ सोच्नुपर्ने बेला आएको छ । यो विषयमा मैले तीन चार वर्ष अगाडी नै कुरा उठाएको थिएँ, २०१५ बाट भ्वाइस सेवा निःशुल्क दिने काम सुरु गर्नुपर्छ भनेर । भ्वाइस कललाई निःशुल्क बनाउने क्रममा हामीले सीडीएमएको नाइट कललाई महिनाको २० रुपैयाँ शुल्क तोकेका छौं । यो हामीले भ्वाइस सेवालाई निःशुल्क बनाउने दिशातर्फको एउटा पाइला हो ।
हामीले सन् २०१५ बाट निःशुल्क भ्वाइस सेवा प्रयोग गर्न पाउँछौं ?
यहि वर्षबाट निःशुल्क कल गर्न पाउनुहुन्छ त अहिले भन्न सक्दिन । तर, टेलिकमले केही वर्षभित्रमा भ्वाइस सेवा निःशुल्क बनाउँछ । अब भ्वाइस सेवा निःशुल्क बनाएर डाटा बिजनेशतर्फ केन्द्रीत हुनुको विकल्प पनि छैन । हामी भ्वाइस सेवालाई निःशुल्क बनाउन लागिपरेका छौं । ग्राहकहरुको रेस्पोन्सलाई मध्यनजर गर्दै नेटवर्क सञ्जाल विस्तार गरेर भ्वाइस सेवा निःशुल्क उपलब्ध गराउँछौं ।
तपाईले निकै फोकस गर्दागर्दै पनि टेलिकमको डाटा सेवा प्रभावकारी बन्न सकेको छैन् । यसमा कसरी सुधार ल्याउनुहुन्छ ?
टेलिकमले थ्रिजी सेवा रिङ रोडभित्र सुरु गर्ने वित्तिकै सबैभन्दा बढी डाटाको ग्राहक हुने अपरेटरमा परेको छ । रिङरोड बाहिर पनि सेवा विस्तार गर्न थालेपछि हाम्रो मार्केट शेयर ५२ प्रतिशत पुगेको छ । बाँकी सबै अपरेटर र आइएसपीको जोडेर ४८ प्रतिशत मार्केट हिस्सा छ ।
हामीले यहि आर्थिक वर्षभित्रमा देशभरी थ्रिजी सेवा विस्तार गर्दै छौं । अहिलेलाई हामीले धनगढी, विराटनगर र नेपालगञ्ज र काठमाडौं उपत्यकामा थ्रिजी सेवा विस्तार गरेका छौं । देशभर थ्रिजी सेवा विस्तार भएपछि डाटाको मार्केट शेयर थप बढ्ने मैले विश्वास लिएको छु । हाम्रो लक्ष्य भनेकै थ्रिजी सेवालाई देशभर विस्तार गरी गुणस्तरिय डाटा सेवा ग्राहकलाई उपलब्ध गराउनु रहेको छ ।
डाटा सेवाको गुणस्तरप्रति ग्राहक सन्तुष्ट हुन सकेको अवस्था छैन । ग्राहकहरु द्रुत गतिको सेवा उपभोग गर्न खोज्छन । तर, त्यो अबस्था अहिले छैन् । कसरी सुधार गर्नुहुन्छ ?
हामीले थ्रिजी सेवा सुरु गरेको सात आठ वर्ष भइसक्यो । अहिले हामीले पुरानो नेटवर्क हटाएर नयाँ नेटवर्क विस्तार गरेपछि थ्रिजी सेवा पहिला भन्दा भरपर्दो भएको छ । तै पनि काठमाडौंका केही स्थानहरुमा अझै थ्रिजीको सिग्नल राम्रो देखिएको छैन । उक्त समस्या हटाउन हामीले बिटिएसहरु थप्दैछौं । यो महिना हामीले ३० वटा बिटिएस थप गर्छौं र त्यसपछि सयवटा थप्ने योजना छ । बिटिएस थप गरेपछि काठमाडौं उपत्यकाको थ्रिजी सेवाको गुणस्तरमा सुधार आउँछ ।
कतिपय जिल्लामा अझै राम्रोसँग टावर टिप्दैन । त्यहाँ थ्रिजी सेवा विस्तार गर्न त समस्या हुन्छ होला नी ?
दुर्गम स्थानहरुमा हामीले भ्वाइसका लागि सिडिएमए सेवा विस्तार गरेका छौं । धेरै ठाउँ त्यस्ता छन्, जहाँ टेलिकमको सिडिएमए सेवामात्र पुगेको छ । सिडिएमएले दुर्गम ठाउँमा भ्वाइस सेवा पु¥याएको छ । सोही सिडिएमएबाट हामीले ६५ जिल्लामा ई–भिडियो इन्टरनेट सेवा पु¥याइसकेका छौं । त्यसैले दुर्गम जिल्लामा पनि ई–भिडियोबाट इन्टरनेट चलाउन तथा भिडियो च्याट गर्न सम्भव भइसकेको छ । जिएसएम र सिडिएमए मोबाइलबाट हामीले देशभर इन्टरनेट डाटा सेवा विस्तार गर्ने लक्ष्य राखेका छौं ।
अहिले सबै पुरानो उपकरणलाई विस्थापित गरेर नयाँ उपकरण जडान गर्ने क्रममा छौं । अहिले ल्याएको उपकरण झन्डै–झन्डै फोरजी सेवा दिनसक्ने खालको छ । रणनीतिक साझेदार भित्राएपनि तपाईहरुको काम गर्ने संयन्त्र, शैली र सोंच त यही हो । साझेदारकै कारण व्यवस्थापन र सेवामा व्यापक सुधार आउँछ भन्न सकिन्छ र ?
रणनीतिक साझेदार भित्राएपछि टेलिकमको निर्णय प्रकृया छिटो हुन्छ । त्यसो हुँदा कुनै प्राविधिक समस्या आउँदा पनि तुरुन्त सामान मगाएर मर्मत गर्न सक्छौं । अर्को कुरा उसले अरु देशमा हाँसिल गरेको अनुभव र ज्ञानबाट यहाँ हामीले नयाँ रणनीतिहरु बनाएर प्रतिस्पर्धामा जान सक्छौं । त्यसैले नयाँ साझेदार भित्रिएको ६ महिनाभित्रमै नेपाल टेलिकमको रुप फेरिन्छ भन्ने मलाई विश्वास छ ।
केही वर्ष अगाडीसम्म बजारमा एकछत्र राज गरिरहेको टेलिकमले पछिल्ला वर्षहरुमा निजी क्षेत्रका दूरसञ्चार कम्पनीहरुसँग प्रतिस्पर्धा गरिरहनुपरेको छ । उनीहरुको आक्रामक मार्केटिङका अघि टेलिकमको उपस्थीति कमजोर देखिन्छ । यसमा कसरी सुधार ल्याउनुहुन्छ ?
अहिलेसम्म हामी मार्केटिङमा अलि पछाडी त छौं । तर, हाम्रो देशभर फैलिएको पूर्वाधारले गर्दा हामी प्रतिस्पर्धामा पछाडी छैनौं । प्रतिस्पर्धीहरु आएर हामीलाई थप उर्जा मिलेको छ । हाम्रो सेवालाई उपभोक्ताले रुचाएका पनि छन् । नेपाल दूरसञ्चार प्राधिकरणको तथ्यांक हेर्नुहुन्छ भने पनि हाम्रो वृद्धिदर अन्य कम्पनीको तुलनामा उच्च रहेको छ ।
टेलिकमको पछिल्लो रिपोर्ट हेर्ने हो भने त नाफा र ग्राहकसंख्या दुबैको वृद्धिदर घटेको देखिन्छ नी ?
हामीले रोयल्टी तिर्न सुरु गरेपछि हाम्रो नाफाको वृद्धिदर घटेको देखिएको हो । हामीले अढाई अर्ब तिर्नुपर्छ । हाम्रो वृद्धिदर घट्नुको कारण मार्केट बाँडिएर होइन । अर्को प्रतिस्पर्धी आएर हाम्रो ग्रोथमा त्यति असर परेको छैन । उनीहरुले पनि ग्राहक बढाइरहेका छन्, हामीले पनि ग्राहक बढाइरहेका छौं ।
कुनै समय टेलिकमको शेयरले नेप्सेमा पुरै हलचल ल्याउने गथ्र्यो । टेलिकमको शेयरमा थोरै तलमाथी भयो भने पनि नेप्सेमा परिसूचकमा ठूलो प्रभाव पथ्र्यो । तर, पछिल्लो समयमा टेलिकमको शेयर कारोबार घट्दै गइरहेको छ । लगानीकर्ताहरुको आकर्षण घट्दै जान थालेको हो ?
मलाई लाग्छ गत एक वर्षमा टेलिकमको शेयर निकै बढ्यो । केही महिना अगाडी ४ सयको हाराहारीमा रहेको मूल्य अहिले ६ सयको हाराहारीमा रहेको छ । तर पनि टेलिकमको शेयर अपेक्षित रुपमा बढ्न नसकेको पक्कै हो ।
कारण के होला ?
नेपालको शेयर बजारमा कम्पनीको प्रफमेन्सले मात्र सबै कुरा डिसाईड गर्दैन । त्यहाँ अरु खालको चलखेल पनि हुने गर्छ । त्यसैले यहि नै कारण हो भनेर भन्न गाह्रो छ । अहिले त हाम्रो बुक क्लोज हुने बेला पनि आयो । हाम्रो साधारणसभा नजिकिएको छ । त्यसको पनि प्रभाव हुन सक्छ ।
टेलिकमले पुनः लगानीकर्ताको विश्वास जित्न सक्ने अवस्था आउन सक्छ ?
यसका लागी हामीले विशेष गरी आफ्नो बजार विस्तारमा जोड दिनुपर्छ । डाटा सेवाको बजार विस्तारमै हामी केन्द्रीत रहन्छौं । त्यसपछि नयाँ–नयाँ खालका सेवाहरु ल्याउँछौं । मलाई विश्वास छ, वाईफाई सेवा निकै पपुलर भएर जानेछ । यस्तै खालका अरु सेवाहरु पनि ल्याउन सक्यौं भने कम्पनीको बजारमा इमेज अझै राम्रो हुनेछ र शेयरको भाउ पनि बढ्नका लागी बाटो खुल्छ ।
त्यसैगरी, हामीले विस्तारै कर्मचारीहरुको सोंचमा समेत परिवर्तन ल्याउने ध्याउन्नमा लागेका छौं । त्यसका लागी अलिकति समय लाग्छ । कर्मचारीका समस्याहरु टप लेभलले सुन्यो भने उनीहरुलाई काम गर्न पनि हौसला मिल्छ । त्यहि भएर मैले दिनमा डेढ दुई घण्टा कर्मचारीहरुसँग विताउँछु ।
टेलिकमले लगानी विविधिकरण गर्न खोजेको हो ?
लगानी विविधिकरण गर्ने हाम्रो योजना छ । सोही अनुरुप हामीले विद्युतमा लगानी गरिरहेका छौं । अब हामीेले आइटीको सहायक कम्पनी र म्यानेजरियल सर्भिसेज कम्पनी पनि खोल्छौं । इन्फास्ष्ट्रक्चर सेयरिङ कम्पनी पनि खोल्ने योजनामा रहेका छौं । यो चाहीँ नेपाल दूरसञ्चार प्राधिकरणसँगको सहकार्यमा खोल्छौं होला ।
मेरो सोँच पहिले सकेसम्म आफ्नै क्षेत्रमा लगानी गर्ने हो । त्यसपछि मात्र बाहिरका क्षेत्रमा लगानी गर्ने हो । तत्कालका लागी हामीले यि तीनवटा क्षेत्रमा लगानी गर्ने सोच बनाएका छौं ।
जीएसएम मोबाइल र डाटामा नयाँ नयाँ कम्पनीले पनि काम सुरु गर्दैछन् । अर्थात् तपाईहरुका प्रतिस्पर्धी बढिरहेका छन् । उनीहरुको उपस्थीतिले मार्केट लिडरका रुपमा तपाईको पोजिसन डगमगाउने अबस्था देखिन्छ नी ?
मैले प्रतिस्पर्धी कम्पनीलाई चुनौतिका रुपमा लिएको छैन । एउटा सहकर्मीको रुपमा लिएको छु । हाम्रो त्यस्तो झगडा पनि छैन र अस्वस्थ प्रतिस्पर्धा पनि छैन । उहाँले ल्याएको रणनीति र हाम्रो रणनीति त्यति जुध्दैन । त्यसैले कुनै समस्या आउने देखिएको छैन । हामी बलियो भएर अगाडी बढ्यौं भने भोलीका दिनमा पनि हामीलाई कुनै चुनौती आउने छैन । त्यसका लागी हामीले पारदर्शी मूल्यलाई कायम नै राख्नुपर्छ । हाम्रो नेटवर्कको पहुँच अरु प्रतिस्पर्धीको भन्दा बढी छ । त्यसलाई थप विस्तार गर्दै लैजान सक्यौं भने हामी दूरसञ्चारको क्षेत्रमा लिडर नै भएर अगाडी बढ्न सक्छौं

No comments :

Post a Comment

  • www.facebook.com/khayarmara.mahottari
  • our khayarmara our pride
  • website design by Your IT Solution

Dish Home

Dish Home